zondag 9 maart 2014

Eindelijk ook eens een kledingstuk voor de papa...

Ik maakte al eerder een laptoptas en een zafu meditatie kussen (blijkbaar nog niet gefotografeerd) voor mijn man, maar nog nooit een kledingstuk. Ik kocht al wel een patroon voor een broek en eentje voor een t-shirt. En dat laatste heb ik deze week dan eindelijk gemaakt. Hij past als gegoten! Nu dus wat nieuwe tricot inslaan in 'saaie' effen kleuren en dan kan ie er weer tegen aan!


T-shirt Papa

T-shirt Papa

T-shirt Papa


Ja, de meisjes hebben ook nieuwe kleedjes...
Silke haar kleedje showde ik al en toen beloofde ik wat foto's op model. Voor haar is poseren een feest. De gekste poses neemt ze aan...

Flamingo kleedje voor Silke

Flamingo kleedje voor Silke

Flamingo kleedje voor Silke

En ons Nina kreeg ook een nieuw kleedje.
Ik gebruikte het patroon van het Louisa kleedje, maar liet de zak achterwegen. Omdat ik het stofje wat druk vond, gebruikte ik aan de achterkant een roestbruin katoentje. Een kraagje, nep knopenpat, blauwe mouwtjes en meer moet dat niet zijn...
Het kikkerstofje is van Timeless Treasure, het blauwe katoen is van de Ikea en het roestbruine stofje komt van bij oma op zolder. Het is nog een overblijfsel van toen ik nog kind was. Wij hadden toen in de keuken een gordijn van dit stofje. Ook onze zetel was overtrokken met dit katoentje.

Eerst nog wat verlegen...

Kikker kleedje voor Nina

Maar al gauw komen de streken boven...
Kikker kleedje voor Nina

Kikker kleedje voor Nina


Voor alles een eerste keer hé. Vandaag hebben we voor het eerst alle 5 iets aan wat ik zelf gemaakt heb. Fier...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen