maandag 23 juni 2014

Another Louisake...

Ik liet het me al ontvallen in het vorige berichtje. Er lag al een nieuw projectje klaar. Eentje van Compagnie M., nogmaals een Louisake. Er lag al bijna een jaar een mooi stofje klaar wat Silke zelf gekozen had om een kleedje te maken. Maar bij nader inzien vond ik het niet zo mooi om er een heel kleedje mee te maken. Daarom ging in vorige week naar Stoff.be in Alken en zocht ik me een stofje wat er mooi bij paste. Ik kocht ook een paspeltje om een vleugje fluo toe te voegen.
Thuis zag ik dat de beide stofjes van dezelfde ontwerper waren: Poppy!

Ik maakte dit keer de versie met de inzetstukken op de rug en de vlindermouwtjes van het Mara bloesje. En zonder knoopjes, want ik had geen bijpassende.

Gisteren middag was het kleedje af. Enkele uren later deden we snel nog een fotoshootje voor we naar het eerste verjaardagsfeestje van het neefje gingen. En vandaag heeft ze het kleedje weer aan om naar school te gaan. Het valt in de smaak!
En wat meer is, ik denk dat ik nog nooit zo snel een kledingstuk geblogd heb! En nu maar snel de foto's. Sorry voor de hoeveelheid. Kan niet kiezen...

Louisa voor Silke
Vrees niet, ze is echt wel blij met haar nieuwe kleedje. Maar voluit lachen op foto is er even niet bij. Haar 2 bovenste tanden zijn er uit en dat vindt ze geen mooi zicht. Trouwens, echte modellen staan ook zo op de foto...

Louisa voor Silke

Louisa voor Silke

Louisa voor Silke

Louisa voor Silke

Louisa voor Silke

Louisa voor Silke

En broer wou zijn nieuwe t-shirt ook nog eens tonen. Als een echte stoere rapper ;)

Louisa voor Silke

En het volgende projectje? Ik zou graag eens een bloesje voor mezelf maken. Maar welk patroontje? Ik heb al een mooi stofje klaar liggen. Iemand een ideetje?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen